Friday, March 27, 2009


Roti Nan Bijan Berlubang

Akhirnya aku memilih roti nan bijan berlubang. Itulah nama glamour kepada roti yang aku makan suatu ketika waktu lunch time. Walaubagaimanapun, roti ini mampu menampung kelaparan yang agak lama memandangkan saiznya yang besar. Susah jugak aku nak habiskan roti tu.

Dalam banyak-banyak makanan, aku dah buntu hingga tak tau nak makan ape. Maka roti itulah menjadi pilihan. Pertama kali aku memakan roti sedemikian. Roti ini sekiranya dipanaskan dalam oven pemanas akan menjadi keras dan 'crunchy'.


Best jugak makan roti keras ni.


4 comments:

  1. lunch makan roti je?? diet ek??

    ReplyDelete
  2. Itulah dia.. x delah diet sangat tapi...he he..saja x nak makan berat2 nanti ngantuk pulak..plus dah x tau nak makan ape dahhhhh fuhhhhhhh last last 'MAKAN LOTI LORRRRRRRR'

    ReplyDelete
  3. wahhhh..

    adie tak penah makan roti nan bijan berlubang nih..

    huhu~ nama bukan main panjang...


    anyway thanks ek sudi lawat blog adie....
    surely akak pun mesti peminat sailormoon gak kan..

    hehehehhee...

    ReplyDelete
  4. opppppppppps not a prolem Adie..

    Tu lah akak pun.. baru je terjumpa roti nan nie pelik gak tapi masa panas-panas sedap gak. Cuma besar, kalau makan satu tu kenyang.

    Ye lah ade masa tu boleh lah tengok-tengok blog sambil menambah pengetahuan kan.

    He he .. sailormoon yup... sudah pasti....

    ReplyDelete

Blog Archive